Herroepingsrecht / Klacht en retour

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Herroepingsrecht / Klacht en Retour
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––


–––––––––––––––––––––
A. Herroepingsinformatie

B. Klachtvoorwaarden

C. Retourvoorwaarden

D.) Foutieve adresgegevens

–––––––––––––––––––––

A.)


U kunt uw bestelling binnen 24 uur na bestelling annuleren.

Na deze 24 uur moet u wachten op de ontvangst van de goederen en deze vervolgens op kosten terugsturen, aangezien de goederen dan al de productie en fulfillment hebben verlaten.

Als u binnen de 24 uur gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, verzoeken wij u het onderstaande herroepingsformulier te gebruiken en dit per e-mail naar support@momentsoffame.com zu te sturen.

De terugbetaling van het aankoopbedrag vindt uiterlijk 7 dagen na ontvangst van de herroeping plaats via de door u eerder gebruikte betaalmethode.

Na het indienen van de annulering ontvangt u van ons een bevestigingsmail.

Een wijziging van uw adres na de bestelling kan alleen binnen 24 uur plaatsvinden. Daarna is een wijziging niet meer mogelijk. Laat het ons alstublieft onmiddellijk weten op support@momentsoffame.com mit.


Een
E-mail: support@momentsoffame.com


Hierbij annuleer ik/onze (*) het door mij/ons (*) afgesloten contract voor de aankoop van de volgende goederen (*)/de levering van de volgende dienst (*)
_______________________________________________________
_______________________________________________________
Besteld op (*) ____________ / ontvangen op (*) __________________
________________________________________________________
Naam van de consument(en)
________________________________________________________
Adres van de consument(en)
________________________________________________________
_________________________
Datum
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is

B.)

Klacht:

In het geval dat ons product beschadigd bij u aankomt, of als u een andere kwaliteitsfout aan het product constateert, kunt u ons een klacht hierover sturen. Als een product beschadigd is geleverd, moet dit altijd onmiddellijk worden gedocumenteerd en aan ons worden meegedeeld. Stuur ons hiervoor alstublieft een e-mail naar: support@momentsoffame.com

Om een klacht door ons te laten beoordelen en verwerken, moet deze de volgende informatie bevatten:

  • Foto van het beschadigde product en/of de verzendverpakking (beschadigingen graag goed zichtbaar fotograferen)
  • Naam en adres van de klant
  • Bestelnummer
  • Opgave van de reden van de klacht

Wij behouden ons het recht voor om een retourzending te weigeren als de klacht niet aan de bovenstaande criteria voldoet.

Klant ontvangt binnen 48 uur een schriftelijke terugkoppeling over de status van de klacht.

Als de klacht volgens de richtlijnen en op rechtmatige wijze is ingediend, wordt een vervangend product onmiddellijk na verwerking van de klacht opnieuw verzonden.

Hiervoor nemen wij uiteraard alle kosten voor onze rekening.

Als de levering vanwege een foutief adres niet kan worden bezorgd, wordt deze teruggestuurd en veilig vernietigd. Mocht u een nieuwe bestelling met een gecorrigeerd afleveradres willen plaatsen, dan zijn de kosten voor uw rekening.

Daarom is het belangrijk dat u uw afleveradres nauwkeurig en correct opgeeft.

Als er toch een foutieve invoer is geweest, neem dan onmiddellijk contact met ons op: support@momentsoffame.com

We kunnen het adres tot 24 uur na ontvangst van de bestelling nog corrigeren.

Pakketten die retour worden gestuurd omdat een acceptatie door de klant wegens afwezigheid niet mogelijk was en een afhaling in de pakketshop niet heeft plaatsgevonden, worden niet vergoed!

Alle klanten ontvangen automatisch een trackingnummer na verzending van de goederen. Hiermee kan de status van de zending te allen tijde door de klant worden gevolgd en ingezien.

Mocht het hierbij tot ontbrekende informatie of problemen komen, vragen wij u om ons onder support@momentsoffame.com rechtijdig te contacteren. Wij helpen u graag met uw verzoek!

C.)

Als u om welke reden dan ook uw goederen wilt retourneren, moet u ervoor zorgen dat aan de volgende voorwaarden voor retourzending wordt voldaan:

- De goederen zijn in de afgelopen 14 dagen gekocht

- De goederen worden in de originele verpakking verzonden

- Het product is niet gebruikt en is onbeschadigd

- Bon of aankoopbewijs moet worden bijgevoegd

Goederen die duidelijk gepersonaliseerd zijn, zijn uitgesloten van het retourrecht.

U bent verantwoordelijk voor de kosten en de retourzending. Retourzendingen dienen te worden gestuurd naar het volgende adres:

Patrick Wagner

The Office 24/7

Am Wachtbergring 1-3

53343 Wachtberg

U bent aansprakelijk voor schade tijdens de retourzending. Zorg er daarom voor dat u retouren altijd verzekerd verzendt ofmet verzendbewijs uitvoeren.

D.)

Let alstublieft goed op de adresgegevens die u bij de bestelling heeft opgegeven.

Als uw adres onjuist is of informatie ontbreekt, kan de zending waarschijnlijk niet worden afgeleverd en zal deze door het verzendbedrijf worden teruggestuurd. Geretourneerde goederen van de verzenddienst moeten door ons worden afgevoerd.

Vervangende goederen moeten door u als een nieuwe bestelling worden geplaatst en betaald. Let daarom altijd goed op de juistheid en volledigheid van uw gegevens. Mocht u een fout te laat hebben opgemerkt, neem dan alstublieft onmiddellijk contact met ons op via e-mail op support@momentsoffame.com damizodat wij de gegevens tijdig kunnen aanvullen of wijzigen.